V torek, 26. 9. 2017, je pri nas potekalo usposabljanje za NVO, ki delujejo na področju kulture. Usposabljanje je izvajalo Društvo Asociacija.
Usposabljanje je bilo namenjeno informiranju in usposabljanju za opolnomočeno vključevanje in vodenje zagovorniških procesov na področju lokalnih kulturnih politik ter spodbujanju čez-sektorskih in med-področnih partnerstev pri naslavljanju sodobnih izzivov.
Asociacija je začela drugi cikel srečanj z NVO v kulturi na regijskem nivoju. Na načrtovanih srečanjih po celi Sloveniji bodo usposabljali NVO za opolnomočeno zagovorništvo v polju kulturne politike na lokalnem nivoju. Srečanja izvajajo v sodelovanju z regionalnimi stičišči nevladnih organizacij.
Srečanja NVO v kulturi posameznih regij so namenjena informiranju in usposabljanju za opolnomočeno vključevanje in vodenje zagovorniških procesov na področju lokalnih kulturnih politik ter spodbujanju čezsektorskih in medpodročnih partnerstev pri naslavljanju sodobnih izzivov. Srečanja so ključnega pomena tudi v luči napovedujočih se kulturno političnih projektov in sprememb na nacionalni ravni.
Potrebne informacije in znanja predstavijo izkušeni strokovnjaki Asociacije, organizacije, ki združuje nevladne organizacije in samostojne ustvarjalce na področju umetnosti in kulture.
Program srečanj:
(1) Sistematičen pregled zemljevida kulturne politike na osi »lokalno-nacionalno-evropsko«.
(2) Predstavitev dobrih praks na področju načrtovanja in sprejemanja lokalnih kulturnih programov in izvajanja lokalnih kulturnih politik.
(3) Predstavitev in razprava o priložnosti Zakonu o zagotavljanju sredstev za nekatere nujne programe v kulturi.
(4) Sooblikovanje nadaljnjih skupnih zagovorniških korakov NVO v kulturi in umetnosti po posameznih regijah.
Srečanja:
• Torek, 26. september 2017 ob 13:00: Velenje, Društvo Novus, Regionalno stičišče Savinjske regije.
• Četrtek, 28. september 2017 ob 16:00: Ravne na Koroškem, Koroško regionalno stičišče, KMKC Kompleks.
• Četrtek, 5. oktobra 2017 ob 16:00: Lendava, ZKD Lendava , Lokalna fundacija za Pomurje.